Tuesday, October 18, 2016

我Like故我在



Facebook威力在於,佢可以讓你成為一個「有意義」既人。

你有冇問過自己,每一日返工有乜為?可能你生活只會充滿行程和緊湊既時間表,以為完成了一個又一個的工作任務,就是完全了人生意義。但事實上,如果你所完成既任務,得唔到別人既注目和認同,你又會覺得點呢?仲係覺得有意義?

人既存在,某程度上都係因為別人既陳述而存在,問題係我地能唔能夠跳出呢個思想框框,為自己而活呢?呢一篇有關Facebook與自我目的既文章講到「社交媒體對自尊感回響」既議題,「有目的的人注意到積極的回響,但沒有依靠它而令自己感覺好。」,意思就係當一個人有目標,相信自己係一個有意義既人,有Like與冇Like,佢都會處之泰然去面對。但調返轉,生活只能靠網上得到滿足感既人,就算有一萬個Like,冇錯佢自尊感係會提升,但只會係短暫,因為佢會好快擔心,擔心下次夠唔夠今次多。

如果你睇完呢篇文章,又明白固中意境,真係恭喜你,因為你已經近乎無敵。明天上班,無論老闆Like唔Like你,你都能夠處之泰然去面對,仲唔係屈晒機?

Reference: Susan Kelley (2016), ’Likes' less likely to affect self-esteem of people with purpose, Cornell Chronicle, Cornell University. (Website: http://www.news.cornell.edu/stories/2016/09/likes-less-likely-affect-self-esteem-people-purpose)

No comments:

Post a Comment