Thursday, October 6, 2016

媒體習作:職業真的無分貴賤?



拍攝資料: N/A 自動模式
拍攝地點:堅尼地城
拍攝者:Dennis Stone (愛『攝足香港』的小伙子)

唔知大家點睇的士老尼個行業(利申:小編對好多的士老都有唔太正面既印象)
話說小編最近得閒無聊就去渣左一晚的士,
深深感受到一個『現實係殘酷 真相係坦白』既道理。

仲記得小編係紅磡站接到一個好醒既中國籍遊客,
話要去某個地方,
上車前佢已經問左警察點去尼個地方。
小編本身就無諗過見佢係遊客就老點佢,
可能的士老始終都係的士老,
可能阿Sir始終都係阿Sir。
從權力大細去睇,
小編作為細既,
難免好似比人審犯咁指指點點架啦,
阿Sir帶佢上車時就話:『佢要去尼度 響尼個位 XXX街附近』,
語氣串串貢再手指指咁補多句:『你識唔識去』(心入面可能諗你識唔X識去)

其實小編偶爾都因工作需要而渣過下私家車,
遇到警察設置既隨機抽樣路障果陣,
可能因為渣私家車就當你係車主。
當車主就等於有車階級尼個標籤下,
響法例上既對待當然一視同仁,
但語氣上既對待就相對禮貌好多(當然我知道警察入面咁多人  總有好與壞既)。

其實大家都係人,
大家都係搵餐晏仔姐,
只係個職業同身份唔同左。

標籤係社會或者有人有思想既地方係必然存在,
但我地細細個所學既『職業無分貴賤』,
而大人又係咁教時,
當社會既現實容貌又唔係咁果陣,
到底『職業無分貴賤』尼個大道理係咪真係要繼續信奉落去?

而我地日後有我地既子女果陣,
我地又係咪真係可以以身作則去灌輸『職業無分貴賤』尼個大道理比我地既下一代?




No comments:

Post a Comment