Saturday, June 18, 2016

科技新知:E療咭


能夠蓋過iOS10既科技新聞,非Apple被告iPhone抄襲中國電話既新聞也。好記得細個被人抄工作紙,竟然俾同學狠狠地改左工作紙個名,然後我自己要重新做過。所以話,人無恥,便無敵。但總係有啲野,抄襲者係永遠抄唔到。就係知識。

科技知識同科技器材係唔一樣,器材係為知識而生。好似iPhone咁,佢既E療咭就做到呢樣野。所謂E療咭就係一個緊急救生書,當遇上危難,身邊冇人能夠幫到自己表達需要同背景資料時,呢個E療咭就好有用喇。例如遇到突發病症,醫護人員只要睇到E療咭就可以掌握病人醫療背景去作出判斷,救人一命,一分鐘,就係一分鐘。


其實呢個程式中國大陸應該要積極啲抄,因為當遇上危難,有人係隔離都未必會幫你,咁唯有靠自己啦~

Reference:
www.apple.com

No comments:

Post a Comment