Sunday, June 19, 2016

慳啲啦Baby



今時今日識朋友方法層出不窮。由好易識到狗公既Skout,到互LIKE先傾到計既Tindar,都完全顛覆左識朋友既理解,識朋友,原來可以慳成咁。

但係可能你會問,Face to Face 見唔會愛是永恆一啲咩?拿,如果你問得呢句,首先你出賣左自己你有一定年紀。加上,研究顯示,多用網絡溝通既情侶,親密程度仲會高啲添,唔單止,對於大家對家庭既期望,仲會比只Face to Face見面而唔用網絡溝通既情侶來得更有果效。係網絡世界,往往express既都會比現實多,但同步都要留意,正正係網絡上容易表達自己,失言既機會亦都會多左。我估計該研究目的都係一樣,網絡增進溝通可以係其中一個方法,但唔係唯一既方法。

所以你唔好睇完篇文就即刻除定衫叫另一半同你玩web cam增進感情,宿短你既壽命唔關我事。

Reference:

Merkle, E. R. (2000), Digital dating and virtual relating: Conceptualizing computer mediated romantic relationships, Family Relations, P.187-192

No comments:

Post a Comment