Saturday, May 7, 2016

網絡世代下的社會服務品牌

社會服務機構好少講品牌形象(Branding),總覺得默默耕耘才是王道,卻唔明白要成功建立品牌先有人俾你去耕...。Branding講D乜?呢方面我唔係專家,但簡單D講,就係持分者對一個機構既整體印象。社福機構有一個不可或缺既元素,就係同社會既互動,相反「脫節」同「離地」就正正係一個機構既致命傷。記住,我講既「脫節」同「離地」係指向「持分者對一個機構既整體印象」,而唔係實質既服務內容。而係呢個網絡世代,適當地使用網絡平台,一方面可避免脫節,另一方面對機構品牌亦有十分重要既影響。

最基本既網絡平台,就係一個機構既網站,係呢度以三個大機構(香港明愛、保良局、東華三院)作比較。設計我唔敢評論(不過就算對設計完全無sense既人都知邊個好),但以網絡平台運用黎講東華三院贏幾條街,網站可以直接連結各個主流社交媒體同埋下載手機應運程式,仲俾埋你睇facebook有萬九幾個Like。而且網站仲係響應式設計(Responsive Web Design),即係你可以用唔同既裝置同手機都睇得好舒服。而保良局亦算正路,有Youtube同facebook專頁,網上捐款亦十分顯眼。至於香港明愛社會工作服務部,贏字數,講完。

































































再舉一例,上面三間機構既賣旗日既宣傳品。香港明愛同保良局都仲用傳統既單向傳訊既時候(明愛果張仲要係90年代既經典設計...),東華三院已經玩到facebook同instagram既互動。呢D野真係唔係單單做黎叫人捐多D錢,而係整體品牌既建立。



























































如果屎味既咖哩同咖哩味既屎當中,必定要二選一既話,我估我都會含淚硬食屎味咖哩,因為始終都係咖哩。但係,既然你賣緊真.咖哩,又何必用一個屎既賣相呢...。

2 comments:

  1. 對品牌的重要、如何建立、相對實質服務的輕重,你都有不少精準体會。繼續努力,社福界需要如你的年輕動力,亦不要因機構、上司一時三刻未接受而氣綏,畢竟羅馬不是一天建成的,品牌更不是。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意啊,嘉揚兄的觀察很精彩。那段咖哩野笑死我 xD. Annita 你有類似經驗嗎?可否分享一下?

      Delete