Saturday, May 14, 2016

曾經有一個中學生問我:返學做咩?學野?上網有咩學唔到?

▲突擊測驗,呢隻野深受網青喜愛,係咩嚟?(睇完篇文開估)

是咁的,我工作上經常會面對各種因由而讀唔上跟唔到學業嘅學生。其中有一次比較深刻就係聽到個學生咁講:傻的嗎?HIHI!返學做咩?學乜向左走向右走野?上網有咩學唔到?

我當堂嚇咗一跳然後忍住笑。我心諗:又係。

Bitton.MS 嘅研究團隊就發現,係屋企上網嘅青少年,比起係所謂嘅「邊青」,或者長期住宿舍嘅年青人,係屋企上網果班原來更加高危。所謂嘅高危就係Problematic Internet Use (PIU),就係因為網上太多野可以學,例如最常見係打機呃武器、網絡攻擊、發放暴力及色情資訊等。

喂,真心講,以前落波地學下打交都要時間,而家打開個網頁學整炸彈都唔駛5分鐘。站係業界嘅工作者們,你嘅「搵食工具」今日更新咗未?學校並非一個單純學習知識嘅地方,更重要係讓學生經歷建立人際關係過程,呢種課堂,更高科技嘅交友APP都唔會代替得到。

(開估:佢個學名係 Feels Bad Man Frog,聽個名就可悲,冇錯,一般會用嚟安慰毒L... 同理心呀,明未。 )

想了解更多個研究點做,請按此

No comments:

Post a Comment