Saturday, October 22, 2016

M世代的社會工作者



M除了代表著Media,亦代表著Mobile。今時今日既社工,可否成為一個既能運用媒介,亦能隨地使用社會工作理念呢?

現時不少社區組織,都開始使用手機應用程式去協助受助者查詢津貼或補貼既申請資格,既方便,又快捷。但係會唔會呢個程式出現,社工就慳番啲時間做paper worker呢?答案係:唔會。因為我地都知道,手機應用程式,只係一個工具,而更重要既係,邊一個使用呢個工具,而使用了呢個工具既過程,發生左啲咩有趣既故事,以致工作者同受助者可進一步拉近關係。

對於創造一個移動手機應用程式來處理社​​交媒體與社會工作實踐,其實真係唔陌生。網上輔導到情緒病檢測工具都已經係國際上略見影蹤。係呢到,希望可以向各讀者鄭重地,真心地,誠意地,提出一個值得留意既提醒:社會工作,係可以擁抱創造潛力,靈活運用現有既資源發揮無盡可能。如果只係默守成規,只會成為官僚主義下既奴僕,阻礙發展。

No comments:

Post a Comment