Saturday, September 3, 2016

Now U SEE Me 選戰與網上身份建構的關係(二)



如果你想真係透過選舉論壇/候選人而睇到「真正」身份或人格,恐怕真係會令你失望。

Can You See Real Me? (你能可見真實的我嗎?)一份針對網絡文化文章《Can you see the real me? Activation and expression of the “true self” on the Internet》就講到真實的相處,比起網絡上了解更為真實。而人們反倒喜歡網絡上所知既,原因只有一個,我地唔太喜歡真實,只喜歡相信我地想相信既事。

研究仲提及到,我地既生命彷似活係螢光幕上,我地相信螢光幕上顯示比到底是否真實反映來得更重要。講到尾,soical interaction要塑造sense of self比起現實生活更快更方便。螢光幕上所反映的,如果全部都係假的,當然容易處理。

不過明顯地,我地面對緊既係,難分真與假既資訊爆炸年代。獨立思考,多角度分析,深層次了解,反而係現今社會最寶貴既財產。

Reference:Bargh, John A (2002), Can you see the real me? Activation and expression of the “true self” on the Internet, Journal of social issues, P. 33-48

No comments:

Post a Comment