Sunday, September 4, 2016

Now U SEE Me 選戰與網上身份建構的關係(三)



要用網絡改變選戰形勢,最不能忽視,就係使用一套HIT中大眾口味既網絡語言(an electronic or digital language)。而最吸引人注意既,網絡語言,一定就係「Emoji」了。

其實香港的網絡上所出現的表情符號也受日本的「顏文字」影響,所謂顏文字,就係用不同Emoji去創造一個有意義既陳述。呢個反映了全球文化正在互相融合,社會大眾廣泛地應用這些網絡上語言的表現形式,甚至再建構及創造,甚至影響返現實處境,韓國心心手指就是由Emoji反建構現實世界語言,網絡文化正是這樣。

一眾候選人Facebook Admin都睇到呢樣野,係剪片及P圖上都加上不少呢類Emoji,諗住加強下感染力,得到網民民心。不過,成件事出到嚟夾唔夾就見仁見智喇,好多時個style根本唔Match果啲既候選人,真係唔用好過用啦!

正所謂: 水能載舟,亦能覆舟。Post能公關,亦能關公。

No comments:

Post a Comment