Friday, August 12, 2016

跟住VR去旅行

最近英國一名男子 Aaron Puzey 想到利用 VR 眼罩,再配合放在家中的健身單車橫跨英國。早前他更將他的部份「旅程」上載至 YouTube 和網民分享。

VR視訊雖然越來越平民化,但最多都之不過是FF mode,即係感受現場環境,而唔係同環境互動。小編就好期待以下呢幾個功能,如果真係做到,咁就不枉此生喇!(FF mode中)

1. 有觸感回饋

要提高環境既真實度,皮膚觸感好重要,例如影像中天氣變化如果能夠令用家皮膚感覺同步,相信係一大樂趣。

2. Siri加強版

有冇想過Siri可以「現身」?係VR互動視訊加入虛擬智能人物,不但令用家更投入,仲開以幫助心理疾病人士在安全的情境及指導下突破心理關口!

3. 植入眼球

大家有睇過《22世紀殺人網絡》既話,其實就係一個高階版VR技術,只不過係一出世就植入了系統係腦袋,令人以為虛擬世界就係真實。退而求其次,植入眼球當con戴又得唔得呢?其實唔難,只要唔爆炸....

Any為,種種技術都會係醫療上咁普及再延伸至民間(好似係),小編相當期望心理治癒之實務應用,特別係被女神gg時...

No comments:

Post a Comment