Saturday, August 13, 2016

ICT與再生能源的前景



當醫療機構與社會服務中心日漸提高互聯網作為工作基礎既時候,我地唔能夠忽略既係,互聯網有一定程度依賴左主機數據中心用量(CoLOS),以滿足機構日常電子事務,以及大量存檔空間等等。

單單係美國,就有調查指出數據設備既能源使用量貼全美2%,反映緊我地既設備都係高耗能源的系統。部份外國企業已經察覺到電耗問題而作出改善,例如使用雲端系統以節省硬件開支,採用低碳能源和可持續發展運作設備,呢啲都可以大大減輕科技發展對環境造成之影響。



讀過社會工作既朋友都會知道,社工倫理之重要,但有見科技發展一日萬里,追也追不了,更何況是能源消耗。ICT倫理守則,共同持守,也許是刻不容緩。

參考連結:
https://datacenters.lbl.gov/resources/united-states-data-center-energy-usage

No comments:

Post a Comment