Saturday, April 23, 2016

相片有話兒

一張相唔係就只係一張相咁簡單,相片其實可以反映人嘅感覺、想法。看見相片我地自然會有一個反應,可以嘩、喔、咦、唓、哈、唔、噢、嘔、唷、哦、鳴、唉、呵、呀…等等,有大反應有小反應,無反應都係對相片一個反應。我哋睇相片可以好輕鬆,但係用上 phototherapy 時嘅態度,就唔會幫攝影者或係相片持有人去解讀佢地相片裏面嘅訊息或者意念。早在80年代,已有專家開始運用 phototherapy 嚟幫助正在受困擾嘅人透過自己對相片嘅理解同埋解說去發現同埋發掘自己更多,最重要嘅係佢地運用相片去表達嘅並無對或錯,只係佢地表達個人嘅理解、感受表達、同分享!在數碼時代, phototherapy 又會有什麼新攪作呢?

引文:Phototherapy: Becoming visually literate about oneself
Weiser, J. (1985). Phototherapy: Becoming visually literate about oneself. Phototherapy, IV(2), 2–7.

No comments:

Post a Comment